Případová studie – Virtuální kancelář Ostrava

Případové studie

Zadání klienta

  • snadno a rychle editovatelné stránky
  • lepší přístupnost a použitelnost pro mobily
  • požadavky na nové funkce
  • zachování některých prvků z webu
  • tlak na prezentaci adresy “kde nás najdete”

Detekované chyby původního řešení

  • pomalé načítání obsahu
  • špatná přístupnost
  • pomalý webhosting
  • špatný responziv

Postup

Jednalo se o klasický postup u webu na míru. Tedy proběhlo několik úvodních schůzek s klientem, kde nám klient sdělil svou představu a své požadavky. Následně se do práce pustil grafik, který připravil grafický návrh. Ten jsme společně s klientem prošli na online schůzce a následně zpracovali připomínky klienta.

Jakmile byl klient s návrhem spokojen, pustili jsme se do kódování a do migrace obsahu. Jelikož se jednalo o již zaběhnutý web, nesměli jsme zapomenout na nastavení přesměrování původních URL na nové i přesto, že jsme se snažili zachovat co nejvíce stejných URL. Jakmile byl web připraven a klientem schválen, web jsme spustili na novém webhostingu, díky kterému je web daleko rychlejší než na původním.

Redesign webu stav před a po

Vylepšení

Krom oprav detekovaných chyb jsme provedli i několik vylepšení. V administraci vznikl modul pro vkládání společností k prodeji. Dokázali jsme modul napojit na ARES, díky tomu stačí v administraci vyplnit IČ a web si načte zbytek informací sám.

Dále vznikl modul pro výpočet ceny společností k prodeji dle zadaných parametrů klienta. Nechybí konverzní tlačítko pro rychlou poptávku.

Standardem je již modul pro vkládání referencí s možností vložit logo dané firmy.

Co jsme vyladili?

  • vytvořili jsme individuální mapu dle grafického návrhu
  • tlačítko scroll to top pro rychlý přesun do vrchní části webu
  • zafixovali jsme lištu menu při pohybu webem směrem nahoru, aby se mohl klient rychle na webu pohybovat
  • přidali rychlé kontakty do hlavičky
  • vytvořili modul pro vkládání nabídek s napojením na ARES
  • vytvořili modul pro vkládání referencí
  • vytvořili kalkulačku pro výpočet ceny sídel k prodeji
  • odladili jsme rychlost načtení webu
  • upravili jsme chování webu v responzivu

Vlastní styly pro mapu

 

V rámci výroby jsme navrhli a vyrobili mapu ve firemní identitě klienta. Klasický špendlík nahradilo logo klienta. Cesty jsme zabarvili do firemních barev klienta. Podobnou mapu dokážeme vyrobit i pro vás.

Individuální mapa ve WordPressu
Modul pro výpočet ceny ready made společností

Cenová kalkulace READY MADE společností

 

Klient dodal vzoreček, hodnoty a my vytvořili jednoduchou kalkulačku. Nechybí konverzní tlačítka pro kompletní nabídku, případně pro rychlou poptávku.

Použitelnost na mobilu

 

Jak již bylo napsáno v zadání, jedním z hlavních důvodu redesignu byla špatná použitelnost na mobilních zařízení. Proto jsme se zaměřili také na responziv, aby bylo vše intuitivní a čitelné. Výsledek posuďte sami.

Použitelnost na mobilech

Doba výroby

%

Telefonních hovorů

Rychlost LCP

Výsledek

Výsledkem je spokojený klient, který si může pohodlně vkládat a měnit obsah na webu. Klient s námi navázal spolupráci také v online marketingu. Díky tomu dokážeme pružně případné úpravy provést sami.

Spolupráce s paní Borákovou byla bez chyby. Klientka se snažila reagovat rychle, dávala nám věcné připomínky a vždy jsme našli společnou řeč.

Tomáš Chrobák

Projektový vedoucí, TamToMy Agency s.r.o.

Chci podobný web

Líbil by se Vám podobný web? Není nic jednoduššího, než nám napsat. Náš obchodní zástupce vás bude kontaktovat a domluví si s vámi schůzku. Věříme, že dokážeme pomoct i vám.

Původní stav

Původní stav

Stav po redesignu

Nový stav

Měření Lighthouse

Měření lighthouse